Нашите лектори

Жюстин Томс

Жюстин Томс е автор на 11 книги по темите за онлайн присъствие, онлайн маркетинг и ПР, както и онлайн медии. Занимава се с тази тематика от 1997 г. и е един от пионерите у нас в областта. Автор на над 250 статии, водила е свои рубрики в специализирани принт медии и радио предаване за дигитална култура (2001 – 2005 г.). Води редица семинари, курсове и лекции в страната и чужбина.

Дългогодишен преподавател в редица университети. Създател и ръководител на конкурса за най-добър български уебсайт от 1999 г. Сайт на годината. Ръководител на дигитална агенция ABC Design & Communication и проектите Az-jenata.bg и Az-deteto.bg към Investor.bg. Създател на сайта за изкуство и култура Kafene.bg.

Член на УС на IAB България, член на Националния съвет по безопасен Интернет.


Радослав Минчев

Радослав Минчев ръководи Дирекция „Верига на доставки“ в Доверие Брико АД (Mr. Bricolage Bulgaria) от септември 2018 година. В периода 2005 – 2018 г. управлява процеси и екипи отговорни за мащабни вериги на доставки в компании сред лидерите в своите сегменти – дистрибуция, ритейл, температурно контролирана логистика. Използвайки международен опит и модерни технологии, разработва и прилага иновативни стратегически решения, с основна цел подобряване на нивото на обслужване за бизнес клиентите при минимизиране на микс от комплекс от разходи.


Георги Христов

Георги Христов е професионалист с повече от 17 години опит в сферата на логистика и управление веригата на доставки.

Преди да се присъедини към екипа на Софарма Трейдинг, той е заемал различни ръководни позиции като Директор верига на доставки в Данон България и Булгартабак Трейдинг, Мениджър логистика и обслужване на клиенти в Кавен Орбико, Мениджър управление на проекти във веригата на доставки към Сенсата Технолоджис и др.

Притежава богат опит в проектирането, изграждането и управлението на логистични мрежи и складови стопанства, прогнозиране на продажбите и управление на стоковите запаси, производствено и материално планиране, както и в разработването и внедряването на различни софтуерни решения за управление веригата на доставки – ERP, WMS, TMS програми, системи за прогнозиране и планиране, и други.

Понастоящем е член на Борда на съветниците към катедра „Логистика“ на УНСС и оценител към Българска асоциация по логистика.


Никола Илчев

Никола Илчев се занимава с продажби повече от 15 години, а в сферата на електронната търговия е вече от 7 години.

Стартира с разработването и развитието на онлайн платформа за продажба на строителни материали, която не му носи голям успех, но ентусиазмът му не умира. Той твърдо решава, че ще се реализира като онлайн предприемач и започва нов проект.

Повече от три години управлява успешна търговия с аксесоари за мобилни устройства и дребна потребителска електроника. Ръководената от него компания е един от първите маркетплейс партньори на eMag България като успешно се включва и в множество продажбени кампании и реализира завидни резултати.

Black Friday (Черен петък) е любимата кампания на Никола, за която той лично отговаря като стратегия във фирмата.

Той е създател и главен ръководител на eCommerce Academy – една от водещите структури, провеждащи обучения за онлайн търговци в страната. Никола има богат опит от собствени и чужди онлайн проекти, както и значително влияние в развитието на екосистемата на електронните търговци в България.


Геннадий Воробьов

Съосновател и ръководител на резултатно ориентирана дигитална агенция Netpeak Bulgaria.

От 2008 г. е в дигиталния бранш. В Netpeak участва в построяване на бизнес процесите на агенцията, реализация на маркетинг стратегии на ключови клиенти и на такива с потенциал, както и развитието на партньорската програма.

Сертифициран Google Analytics и Google AdWords специалист. Преподава в Softuni Digital, трейнър в Google Partners (съвместен проект на Google и Softuni Digital – курс за Google Analytics и Train the trainers в рамките на Дигитален гараж), организира ежегодна конференция Online Advertising, журира уеб конкурси в България, презентира на конференции в България и чужбина.

Netpeak e резултатно ориентирана дигитална агенция с фокус върху SEO и PPC рекламата, основана през 2006 година. Българският клон е създаден през 2014 г., чрез сливане с Optimization.bg (основана през 2010 година).

Специализацията на агенцията е в разработката на стратегии, подбирането на инструментите в дигиталния маркетинг и производството на услугата за малък, среден и голям бизнес.

Кандидатствай